Klachtenafhandeling

We hopen het natuurlijk niet, maar het kan voorkomen dat je een klacht hebt over een artikel, een bestelling of onze dienstverlening. Wij willen je dan ook graag helpen en een gewenste oplossing bieden. Wanneer je een klacht hebt, kun je deze mailen naar info@hippandhappening.nl. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen zo snel mogelijk en naar ieders tevredenheid op te lossen. 

Na ontvangst van je klacht, ontvang je van ons een bevesting. Zo weet je dat wij jouw bericht goed ontvangen hebben. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst, beantwoorden. Mocht het ontverhoopt toch langer duren ontvang je hiervan bericht per mail. 

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

┬ę 2020 Hipp & Happening | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel